.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جلسه علنی امروز تصویب شد؛
مصوبه جدید مجلس درباره چگونگی نظارت بر انتخابات شوراها
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقرر کردند، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در خصوص تأیید یا ردصلاحیت نامزدها و تأیید یا ابطال انتخابات، رأی نهایی و قطعی را صادر کند.
مصوبه جدید مجلس درباره چگونگی نظارت بر انتخابات شوراها

به گزارش شمال نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۳ آبان ماه) پارلمان و در جریان بررسی طرح الحاق یک تبصره به ماده ۶۳ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی و انتخابات شهرداران، ماده واحده این طرح را با ۱۴۶ رأی موافق، ۷۵ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۰ نماینده حاضر در جلسه تصویب کردند.

ماده واحده این طرح به شرح زیر است:

یک تبصره به‌ عنوان تبصره (۶) به ماده (۶۳) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱۳۷۵/۳/۱ به اصلاحات و الحاقات بعدی، به شرح زیر الحاق می‌شود:

تبصره ۶- هیئت مرکزی نظارت در خصوص تأیید یا ردصلاحیت نامزدها و تأیید یا ابطال انتخابات در چهارچوب این قانون، رأی نهایی و قطعی را صادر می‌کند و این رأی قابل شکایت و رسیدگی در دیوان عدالت اداری نیست.

به گزارش آنا، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکیل شده و اعضای آن با رأی اکثریت نمایندگان مجلس تعیین می‌شود، بنابراین، طبق این مصوبه، اختیار تأیید و ردصلاحیت کاندیداها به طور کامل به مجلس واگذار شد./ آنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.